Extrautmaning #5

Den här utmaningen höll jag på att missa och när jag såg att ordet var "montera" höll jag på att ge upp men så kom jag på att ordet kan ha två betydelser.

Mästare på att montera



Om man lyfter på rubrikrutan så lyder texten:
Min man är en mästare på att montera.
Jajamensan, allt klarar han. Alltid utan att läsa brksanvisningen. Sånt är för amatörer.
Att det ligger skruvar kvar i påsen är inget att bry sig om, de har skickat med för många.
Går det monterade sönder så beror det på dålig kvalitet. Det kan ju inte bero på montören.

Han är verkligen bra på att montera...när det gäller matlagning.
En stor! klick smör ger såsen det där lilla extra. Det tar fram smaken och ger glans.
Att det blir en massa extra kalorier spelar ingen roll. Det är smaken som är det viktiga!

Kommentarer
Postat av: madeleine

verkligen fin och kul vinkling av ordet! nog för att jag tror att texten är där, men nästa gång kan du väl fota den med?`det är kul att se hur det ser ut med text...

Postat av: ÅsaF

Läckert!! Gillar dina finurliga lösningar med dold text!

2007-08-28 @ 08:33:20
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback