Ledord

Alla coola scraptjejer har valt ett ledord som ska inspirera hela 2009.
Eftersom mitt nyårslöfte är att umgås mer med mina vänner så var ju ordet Vänner givet.

Men det känns lite mesigt. Jag behöver något med lite mer riv i.
Nu fyller jag snart 40.  Det är dags att bli vuxen och sluta mesa.
Nu är det dags att bli en Bitch!

Min make tittade oroligt på mig när jag deklarerade att jag från och med detta år kommer att bli en bitch.
Han kan gott vara lite orolig.
Men jag ska bli en snäll Bitch. Jag ska bara säga ifrån lite mer.
Helst skulle jag vilja bli en sån där supercool tjej som käkar mobbare till frukost och startar hem för herrelösa katter till lunch.
Men man får väl börja lite försiktigt.

Det första den här Bitchen bestämde var att jag inte skulle jobba den
16 maj vilket jag gör nästan varje helg.
För då ska jag träffa mina vänner!

hear fave alwas bitchit 38 years title

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är ju för rolig du! :)

kram på dig bitch!

Postat av: Annika Knober

Bitchen från Onsala (som inte behöver jobba på just den biten :)) plockar gärna upp den nya heta Falkenbergsbitchen morgonen den 16 maj!!

2009-01-10 @ 00:59:58
URL: http://annikaknober.blogg.se/
Postat av: Lotta

En supergullig bitch blir det! Tack gulledig för det fina födelsedagskortet som låg i lådan, blev så glad.

Kram Kram och en extra kram

2009-01-10 @ 06:54:58
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: malin

yeah you gooo bitch :) precis vad man behöver tror jag - att bitcha till sig lite kramar

2009-01-10 @ 17:12:00
URL: http://mallafors.se
Postat av: Lindzi

Haha! Du är ju för go! Jag hoppas också på att dyka upp i Hstad! :-)

2009-01-10 @ 22:29:41
URL: http://lindzi.blogg.se/
Postat av: Misan

Ett underbart löfte som jag också tänkte anamma när det gäller Vänner biten!

En alldeles underbar liten B(eautiful)

I(ntelligent)T(alented)C(harming)H(onest)är du!!!

Titta in i min blogg för där finns något till dig...

Kramar

2009-01-11 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback