Ett litet ord # 7

Ordet är "liksom" och det var liksom inte så lätt att hitta på något om.
Så här blev det. En layout om mitt lilla yrväder.

image57

Texten:
Linnéa
Du är så WOW liksom. Ett konstant fyrverkeri i 110 knyck.
Vild och tapper, i den värsta prinsessåldern. Du har säkert fått en överdos av sagor och filmer men du har lärt dig att kämpa för det goda.
Du är en riktig prinsessa. Tuff, stark och modig.
När du fyllde 4 fick du ett svärd. Ett rosa mjukt och glittrigt svärd. Med det bekämpar du drömmarnas alla drakar och monster.
Du har lärt dig hur man är en bra kompis och tillsammans med Tyra erövrar du världen.
Du är full av kärlek och du älskar fortfarande Emil. Men viktigast av allt är att du älskar dig själv.
Jag blir så glad när du kastar dig i min famn och ropar: Jag är cool, häftig och underbar!

Kommentarer
Postat av: madeleine

så är det, det ska inte vara helt lätt! den blev i alla fall underbar, och ja - helt wow liksom! ha!

Postat av: Joachimselina

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-01-22 @ 10:07:04
URL: http://joachimselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback