Frestelsernas näste

Ja, så är det. Min arbetsplats är frestelsernas näste.
Jag kunde inte låta bli att provsmaka en chokladkaka med kokos på. Det vara mockasmak på den så det blev inga fler sådana.
Tur det.
Sen var jag tvungen att provsmaka en sockerbulle. Den var full med snor...ja, alltså vaniljkräm. Så den gick också bort. Tur det.
Men sen var det ju de där chokladmarängerna som ropade på mig -Camilla! Kom och ät upp oss!
Jaha, jag var ju tvungen att provsmaka en.
Det här marängerna var fantastiska. Krispiga utanpå och lite sega och chokladiga inuti.
Jag var tvungen att äta en till för att se om den var lika god.
Det var den.

Jag har inget mer att säga till mitt försvar än att de förbaskade sötsakerna tvingar mig.

Kommentarer
Postat av: myamia

HEJ :) det var längesedan :)

Jag förstår precis vad du menar. Godsakerna i skolans kafeteria är likadana... massa tvång där..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback