Uppdatering

Oj, vad längesedan det hände något här i bloggen!
Jul och kul och Nytt År. Nu är det nya friska tag :-)

Sofia Pysselmyran hade en utmaning i sin
blogg som jag tog mig tid att haka på.
Här gällde det att använda stämplar på sin layout. Jag plockade fram en av mina favvostämplar "Gammaldags text"
Papper från Basic Grey och så lekte jag med Sillen.
Titeln syftar på den där känslan man kan få av att vara med barnen. När man bara är tacksam, harmonisk och glad över att få vara med dem.

image88

Detaljbild på den fina stämpeln.

image89

Det kan hända att det dyker upp fler layouter med Pysselmyrans stämplar på  här i bloggen ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Å så vackert!!!! Och vad kul med mer stämplar... ska man säga grattis då kanske?

Postat av: Sara - SaGam

Vackert Camilla!

2008-01-16 @ 20:41:23
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: malin

kul att du är tillbaka - online igen :) har saknat dina uppdateringar här i bloggen *kram* himla snygg layout hörru

2008-01-18 @ 09:20:58
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback