Nu är det jul igen...

Nej, inte riktigt men finaste julklappen kom äntligen upp på väggen.
Finaste svägerskan med familj hade fotat och ramat in. Värsta homestaljlarpresenten :-)
image123

På tal om jul. Ni vet det där Doodlebug huset som alla altrade. Jag behöll det vitt för jag tyckte att det var stilrent och snyggt så. Eller så är jag lite lat...
Inspirerad av
Lindzis fina pepparkakshus i papper gjorde jag ett av pepparkaksdeg. I julas alltså.
Så här såg det ut då. Ett par dagar senare var det bara bomullen kvar.

image124

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Man va!? Underbart!! Vilken härlig idé! Det vita huset var underbart som det var. Du har rätt. Vackra bilder på dina söta flickor!

Postat av: stina ~maräng~

Underbara foton på flickorna! Så snyggt med enhetliga ramar. Ljuvligt pepparkakshus, kan verkligen förstå att det inte varade så länge :D

Kram!

2008-05-14 @ 22:24:49
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

VIlken underbart fin familjevägg!

2008-05-15 @ 20:58:41
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: anneli78

Kanonfina foton!

2008-05-19 @ 18:53:23
Postat av: Jessica

Va kul att få se resultatet! Blev jättebra! Kramar till er

2008-05-19 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback