Decléor

En underbar morgon.
Jag väcktes mitt i en dröm vid femsnåret av att lilla M rusade in i sovrummet och skrek:
- L har klippt av sig håret!!!

Jag stapplade upp och inspekterat skadan - 5 cm av luggen avklippt.
Motiveringen var att örhängena inte syntes.
-Ah, naturligtvis, det borde jag ju ha förstått. Suck!

Men sedan blev dagen trevligare. Idag var det Decléorkurs på jobbet.
Mitt absoluta favvomärke, jag är fullkomligt decléoriserad.
Det är alltid bra att fräscha upp sina kunskaper och Dermarome är väldigt bra på utbildningar.



Marie Skattberg är hudterapeut och trainer på Dermarome.
Proffsig, otroligt kunnig och dessutom himla snygg.


Idag hölls kursen i konferenslokalen "Gessle"
Det är inte alla chefer som breder ut sig över en halv vägg.
Jo, han är faktiskt min chef.
Per Gessle äger Hotel Tylösand tillsammans med Björn Nordstrand.


Alla konferensrum är smakfullt inredda och fulla av detaljer.
Vackra växter och se där - chefen har skrivit en bok också.


Nu hade jag tänkt ta ett bad med underbart avslappnande Bain Relaxant, kanske lägga en
Hydra Floralmask och sedan massera in  Aromessance Spa Relax...Ahh...

...men istället får jag tillbringa kvällen med att leta efter en försvunnen fjärrkontroll!
Igår var den också mystiskt försvunnen men återfanns i en Hallo Kittymatlåda.
Det skulle inte förvåna mig alls om den ligger i frysen.

Kommentarer
Postat av: Annika Knober

Klart att örhängena måste synas?!

Du vet ju....att jag bara löööööve Decleor myself. MEN....har börjat gå över lite till Dermalogica...har du några insiders tips - är det värt att byta?! KRAM och trevlig helg med alla häxor där hemma!

Postat av: Kicki

Vilka underbara kort du gjort!! :0) Jag har en liten utmaning till dig som du hittar på min blogg!! Kramen Kicki

2008-11-06 @ 17:37:55
URL: http://kickansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback