En alldeles speciell dag

Jessica undrade vad det var för hus på det här kortet.


Det är en filtbård från Prima Marketing. Så här ser den ut.


Den finns hos Scrapperiet. Kolla här.
På stjärnorna har jag använt Stickles - glitterlim. Jag erkänner, jag älskar Stickles.
Man kan tro att jag är värsta limsniffaren men jag är bara Sticklesjunkie.


Idag var en alldeles speciell dag. Den här lilla prinsessan har precis fyllt 6 år och nu började stora tjatet om örhängen.




Vad gör en stackars mamma då?
Jo, jag har en ny taktik. Den går ut på att ...

-Okej, då åker vi och gör hål!
Inget mer tjat!

Mammarazzi dokumenterade naturligtvis det hela.

Före  
                                                                 Lilla L väljer örhängen
                                              




Här ska örhänget sitta.                                     Nu smäller det!
                                      

                   
    Det gjorde ont!                                               Men vi tar ett hål till!
                                                      

Sen fick mammarazzi inte ta fler bilder.
Kommer ni ihåg när ni tog hål i öronen?
Det är en stor dag i varje prinsessas liv.

Kommentarer
Postat av: malin

tänk - min lilla prinsessa där hemma har precis också gjort hål i öronen (som belöning för att hon är så duktig med sin tandställning) men här var det pappan som följde med - och det gick hur bra som helst! kram på dig, synd att du inte var med på Scrappening i helgen... vi saknade dig! (men du ska väl med på kryssningen?????)

Postat av: Jessica

Tack Camilla! Och så lilla prinsessan, så modig. Jag kommer ihåg när jag tog mina första hål i öronen, jag ville inte ta fler än ett för det gjorde ju så ont! Hoppas det inte blev infekterat nu... kram på er!

2008-11-04 @ 22:27:32
Postat av: Susanne H

Ja, detta tjat om örhängen. Min tös som snart ska fylla 5 tjatar hål i huvudet på oss ibland. Men jag har sagt att hon fåt vänta tills hon ska börja skolan. Punkt. Och visst minns jag när jag själv fick mina hål, 6år och stolt som en prinsessa... ;o)

2008-12-14 @ 23:30:20
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback