Min scraphörna

Jag har nio ( 9 ) scrapväskor.
Det är inte bara för att jag har scrapväskmani utan för att jag är förvisad
till ett litet hörn i sovrummet.

För några veckor sedan målade jag om mitt lilla bord och tog en tur till
Ikea och inhandlade några hyllor och en stång.
Visst önskar jag mig ett helt scraprum med stora hyllor och bord men
jag trivs väldigt bra med det här.

Bordet hittade mina svärföräldrar på vinden när de köpte sitt hus.


En liten välfylld byrå som också kommer från svärföräldrarna.
Ommålad och med nya knoppar fungerar den också som stans-station.
Jag har som synes fortfarande några stämplar i cd-fodral fast det inte är
bra för stämplarna.


Här är mina favoritväskor från K&Co


Var vänlig och ignorera den fula gula tapeten. Den ska bli beige så fort maken förstår
att den inte ska bli brun. Förutom fondväggen. Den ska ha brun tapet.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh så mysigt det ser ut Camilla!! Dina väskor gör mig avundsjuk...! :-) Kram Åsa

Postat av: Mia

Vilken mysig hörna du har!

Är avundsjuk på dina fina väskor.Vill också ha.

Mia

2008-10-03 @ 10:12:22
Postat av: Hanna

Vad fint:)

2008-10-04 @ 21:03:21
URL: http://hannaisha.blogg.se/
Postat av: Misan

Vilken supergullig liten hörna du har! JätteCamillig! Fin blogg du har nu, tjejen! Också Camillig!!

Kram

2008-10-05 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback