Inte snygg men snäll...mot miljön.

Lilla W hittade en fin miljöpåse som kom i ett praktiskt fodral.


Sen åkte vi och handlade.... och glömde påsen.

Sen åkte vi och handlade igen... och glömde påsen.

Idag åkte vi och handlade...ja, vi glömde påsen igen.
Jag fattar ju att påsarna måste ligga i bilen eller ännu hellre i handväskan.

Hursomhelst blev jag så sur på mig själv att jag köpte den fula miljöpåsen i alla fall.
Min man ska få den.
Det roliga är att jag precis läst att ICA tillsammans med Whyred ska designa en miljökasse.
Den kanske kan vara något.


Jag såg den dock ingenstans på min ICA-butik.

Kommentarer
Postat av: malin

:) ja det gäller att försöka komma ihåg... inte alltid så lätt! du - jag såg ditt minialbum i scrapperiets blogg - my god!!!! så fantastiskt - jag blev helt tagen... shit va snyggt, och fint och kärleksfullt och ja... wow! kramkram

Postat av: stina ~maräng~

Minialbumet är alldeles ljuvligt! Var det det som du hade med på mässan? Underbart vackert och kärleksfullt!

Jag har sett den där kassen på ICA, men den såg liten ut tycker jag... Jag har också vansinnigt svårt att komma ihåg att ta med mig kasse när jag handlar, så jag får alltid köpa ny ändå...

kram! stina

2008-09-26 @ 22:04:02
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback