Dagens smaskigheter

Frestelsernas näste gjorde mig inte besviken idag heller.
Det blev det två smala skivor wienerbröd. Jag äter bara kanterna, snoret i mitten vill man inte ha.
Det fanns en ny sorts kaka. Smördegskaka med kletig maräng inuti. Nja sådär. Det räckte med en.
Sen blev det en kanelbulle med mandelmassa i. Njae jag gillar inte mandelmassa så det blev bara en sådan.

I morgon ska jag till mitt andra arbete. Då blir det andra bullar.. tonfisksallad och frukt.
Sen ska jag dejta Nickelback på Wawe-maskinen. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Annika Knober

Nu får det vara bra med sötsakerna...skulle inte du bli en skinny bitch....det kanske blir en sweet bitch istället :) Jag hoppas dyka upp på mässan, jag har beredskap på fredagsnatten och jobbar lördagnatten...så om jag inte är ute och reser så tar jag nog ellen med mig och kommer in på lördagen en sväng!

Postat av: Jessica

Länge sen jag kikade in här!! Du är duktig du som börjat träna och äta bra (och du vet, ingen regel utan undantag) Kram på er allihop!

2009-02-23 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback