Svacka

Ja, jösses vilken svacka!
Det började med en lördagsgodispåse som inte tog slut på lördagen utan hängde med på söndagen, måndagen och ända till tisdagen.
Det hela avslutades med ett pms-frosseri på jobbet där jag tryckte i mig tre kanelbullar storlek BIG och fyra kakor med choklad och pistagenötter. På samma dag alltså.

Ändå tror jag att det som sänkte mig var en sjuh*lvetes seg förkylning som hindrade mig från att dejta Nickelback på Wawe-maskinen.
Jag försökte träna med liiiite feber en dag men fy vad kass jag blev och konstiga utslag fick jag i ansiktet.

Nu mår jag äntligen bättre och har äntligen börjat träna igen.
Jag har unnat mig en grisrosa vattenflaska och en knallturkos träningströja. 
Man har inte roligare än man gör sig.
 
Full fart framåt. Dessutom har jag fått lite scrapflyt. Tre LO´s ligger klara. Det gick inte snabbt men min grej är nog helt enkelt inte att snabbscrappa utan att sitta och pilla, känna på dekosarna och flytta runt ända tills jag är nöjd.
Även om det tar en hel dag.

Tjohej, hopp in i duschen och snart är det dags för Chuck.
Lite underhållning i väntan på House i morgon. Nya avsnitt!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Snajsig tröja minsann!! :-) Skönt att du mår bättre och dessutom har scrapflyt! Kram

Postat av: malin

tänk vad mycket roligare det blir med lite färg... du tränar väl som en gudinna i den? :) hoppas att du känner dig helt bra snart, inget vidare med sådana svackor... jag förstår precis kram

2009-02-17 @ 21:00:41
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback